keskiviikko 29. marraskuuta 2017

Luku I, Terveysmeditaation kirja

Joulukuun 2017 alussa ilmestyvä Terveysmeditaation harjoitus- ja tietokirja - opi kuinka Kehoäly ja meditaatio yhdistetään on nyt valmis. Jos olet miettinyt ostavasi elämäsi aikana ainakin yhden todella hyvän meditaatiokirjan, niin se kirja on nyt tässä. Ystävillesi kirja on mitä mainioin joululahja. Tätä kirjaa kannattaa pitää mukana, jotta voit lueskella hyviä voimaannuttavia ajatuksia missä tahansa kuljetkin. Voit myös käyttää kirjan herättämiä ajatuksia Terveysmeditaatiosi harjoituksen kohteena ja syventäjinä, eli meditoida niitä. Tässä pieni pätkä kirjan annista, ensimmäinen luku, joka kertoo avartavasti, mistä on kyse. Olkaa hyvä!


Luku I: Kirjan käyttöohjeet 

Kerron nyt, kuinka voit käyttää tätä Terveysmeditaation harjoitus- ja tietokirjaa parhaiten iloksesi ja eduksesi. HUOM! Tämä kirja kannattaa aluksi lukea ajatuksen kanssa alusta loppuun juuri siinä järjestyksessä kuin se on kirjoitettu. 

Kirja etenee selkeästi vaihe vaiheelta ja niitä noudattamalla opit helposti ja takuuvarmasti tekemään Terveysmeditaatiota. Säännöllisen harjoittelun avulla voit saavuttaa korkealaatuisen meditoimisen taidon ja samalla sen mukana tulevat kaikki siihen liittyvät hyödyt. Tämä kirja auttaa sinua siinä erinomaisesti ja kirja kannattaakin pitää mukanasi missä liikutkin. 

Terveysmeditaatio on kiinteä osa Kehoälyn harjoittelua. Tälle kirjalle tueksi kannattaa hankkia kirjoittamani Kehoälyn salaisuudet -kirja (ISBN 978-952-67972-6-7), jonka avulla voit ymmärtää ja sisäistää lisää Kehoälyyn liittyviä asioita. Kun hallitset tämän kirjan sisältämät harjoitukset ja olet omaksunut Kehoälyyn ja Terveysmeditaatioon liittyvät harjoittelutavat, olet saavuttanut jotain hyvin arvokasta ja merkittävää. 

Tämä kirja on etenkin käytännön harjoituskirja, jonka tarkoitus on auttaa sinua oppimaan meditoinnin jalo taito ja tukea sinua meditoinnissasi. Kirja on tarkoituksellisesti kohtuullisen pienikokoinen, jotta sinun on sitä helppo kuljettaa mukana. Pidä aluksi kirja mukanasi, niin voit meditoida kirjan tuella aina kun siihen tulee tarve ja tilaisuus. Kirja tietoisesti ja harkiten keskittyy terveyden ylläpitoon ja vahvistamiseen Terveysmeditaation avulla. Kirjan meditaatiotekniikat tuottavat korostuneesti terveydellistä hyötyä sekä fyysisellä että mielen tasolla. Voit käyttää kirjan tietoja ja harjoituksia eduksesi monella tavalla.

Hyvä Terveysmeditaation harjoitus sisältää Kehoälyn harjoituksia, liikemeditaatiota, Terveysmeditaation erityisiä terveysaffirmaatioita ja jonkin/joitakin Terveysmeditaation eettisfilosofisia meditaatiota. On täysin sinun päätettävissäsi, kuinka paljon haluat käyttää aikaa meditointiin. Muista kuitenkin, että terveytesi kannalta parhaat tulokset saavutat säännöllisellä Terveysmeditaatiolla. Kun kehityt meditoijana, saattaa lyhytkin päivittäinen meditaatio tuottaa suurta iloa ja hyötyä. Ahkera ja innostunut meditoija voi hakea kirjasta itselleen joka päivälle usean tunnin meditaatioharjoituskokonaisuuden. Kun olet ensin lukenut tämän kirjan ja tutustunut siinä oleviin harjoituksiin, voit myös valita juuri sinun tarpeitasi vastaavan yksittäisen meditaation mistä tahansa osiota. Kannattaa pitää tämä kirja mukanasi jatkuvasti, sillä harjaannuttuasi hiukan enemmän Terveysmeditaation taitoihin, voit helposti meditoida sopivissa suvantokohdissa päiväsi aikana, vaikka ympäristö ei olisikaan aivan ihanteellisen rauhallinen, kuten bussissa matkustaessasi, työpaikalla lepotauolla tai vaikka virastossa jonottaessasi. 

Kun pääset Terveysmeditaation harjoittamisessasi edistyneemmälle tasolle, jossa Terveysmeditaation perustekniikat ovat jo vahvasti hallussasi, kannattaa sinun siirtää painopistettä enemmän Kehoälyn ja Terveysmeditaation käytännön toimintatapojen opiskeluun ja syvällisempään oivaltamiseen, sillä ne sisältävät suuren hyvän voimavaran, joka on sinulle tässä kirjassa avoimesti tarjolla. Tätä kirjaa kannattaa pitää mukana, jotta voit lueskella hyviä voimaannuttavia ajatuksia missä tahansa kuljetkin. Voit myös käyttää kirjan herättämiä ajatuksia Terveysmeditaatiosi harjoituksen kohteena ja syventäjinä, eli meditoida niitä.



Kirjan tiedot:

TAPIO SIPPOIN
Terveysmeditaation harjoitus- ja tietokirja - opi kuinka Kehoäly ja meditaatio yhdistetään

1. painos, 2017
Kustantaja Geisir Oy
ISBN 978-952-67972-9-8

Kirjan tilaukset: Geisir.fi